Skontaktuj się z nami

◈ Masz pytania?

    DOSTAWA I ZWROTY

  • Jakie są terminy dostawy?

    - 1 do 5 dni roboczych dla Polski

    - 2 do 6 dni roboczych dla innych krajów europejskich

    - 5 do 9 dni roboczych dla pozostałych krajów

    Aby uzyskać więcej informacji o terminach dostawy, kliknij TUTAJ.

    Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki przy kasie.

    Nasz zespół dokłada wszelkich starań, abyś otrzymał swoje zamówienie jak najszybciej. 😊

  • Jakie opcje dostawy są dostępne?

    Oferujemy trzy opcje dostawy:

    - Dostawa do domu (dla wszystkich miejsc docelowych)

    - Dostawa do punktu odbioru (w zależności od miejsca docelowego)

    - Dostawa ekspresowa: 1 do 2 dni w UE

    Dostępne opcje dostawy dla Twojej lokalizacji będą widoczne przy kasie.

  • Moje zamówienie zawiera produkt w przedsprzedaży, kiedy zostanie wysłane?

    Domyślnie, jeśli Twoje zamówienie zawiera jeden lub kilka produktów w przedsprzedaży, zostanie ono wysłane jednorazowo, gdy wszystkie produkty będą dostępne. Ten wybór pozwala nam ograniczyć wpływ na środowisko i koszty związane z wieloma przesyłkami.

    Jeśli jednak chcesz otrzymać wcześniej produkty, które są już w magazynie, nie wahaj się skontaktować z nami: możemy zorganizować częściową wysyłkę na życzenie.

  • Jak zrobić zwrot?

    Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 60 dni od otrzymania zamówienia. Aby skorzystać z prawa do zwrotu, postępuj zgodnie z naszą procedurą zwrotu. Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnym opakowaniu, z nienaruszoną etykietą i w idealnym stanie.

    Zwroty należy wysyłać do naszego magazynu logistycznego we Francji (adres zostanie podany w formularzu zwrotu).

    👉 Zwroty są darmowe dla zamówień złożonych w Polsce. W przypadku zwrotów spoza Polski koszty ponosi klient.

  • Czy muszę płacić cło i opłaty importowe?

    W przypadku zamówień do krajów należących do Unii Europejskiej nie musisz płacić cła ani opłat importowych.

    W przypadku zamówień do krajów poza Unią Europejską możesz być zobowiązany do uiszczenia podatków lub opłat celnych. Całkowita kwota, którą będziesz musiał zapłacić, jest poza naszą kontrolą. Opłaty te zawsze muszą zostać uregulowane przez odbiorcę przesyłki.

  • Jak mogę śledzić moje zamówienie?

    Możesz na bieżąco śledzić status wszystkich swoich zamówień w Dom Japonii. Gdy tylko Twoja paczka zostanie wysłana, otrzymasz e-mail z numerem zamówienia. Następnie wystarczy wpisać swój numer śledzenia i kod pocztowy na naszej platformie śledzenia.

    Możesz również śledzić swoją przesyłkę bezpośrednio na stronie przewoźnika.

  • Moja paczka została wysłana, ale jeszcze jej nie otrzymałem, co robić?

    Najpierw sprawdź status przesyłki poprzez link do panelu śledzenia, który został wysłany e-mailem po złożeniu zamówienia.

    Jeśli status wskazuje, że paczka jest w trakcie dostawy, prosimy o cierpliwość do przewidywanej daty doręczenia.

    Jeśli paczka znajduje się w punkcie odbioru przewoźnika, prosimy o jej odebranie pod adresem podanym w awizo.

    Prosimy również o sprawdzenie w szczegółach zamówienia, czy podany adres dostawy jest prawidłowy.

  • ZAKUP I ZAMÓWIENIE

  • Dlaczego warto kupować u nas?

    W Dom Japonii przywiązujemy dużą wagę do wyboru naszych produktów i robimy wszystko, abyś mógł je odkryć i cieszyć się najlepszym doświadczeniem zakupowym. Ale to nie wszystko!

    - 100% bezpieczne płatności online kartą (Visa, Mastercard...), BLIK, Przelewy24, PayPal lub Apple Pay.
    - Śledzenie zamówień na naszej stronie.
    - Darmowa dostawa od określonej kwoty zamówienia. Łatwe zwroty.
    - Kompetentna i profesjonalna obsługa

    - klienta – dostępna 6 dni w tygodniu.
    -Tysiące klientów już nam zaufało! (zobacz opinie naszych klientów)

  • Jaki jest czas realizacji zamówień?

    Kompletne zamówienie, dostępne w magazynie i opłacone kartą przed godziną 13:00, jest realizowane tego samego dnia. W przypadku kompletnego zamówienia opłaconego kartą po godzinie 13:00, średni czas realizacji wynosi 24 godziny.

    Zamówienia są przygotowywane od poniedziałku do soboty, pod warunkiem że wszystkie produkty są dostępne. W przypadku braku któregoś artykułu, zamówienie zostanie przygotowane niezwłocznie po jego otrzymaniu.

  • Jak złożyć zamówienie?

    Nasz sklep internetowy jest otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Proces składania zamówienia składa się z kilku etapów:

    1- Koszyk: sprawdź zawartość swojego zamówienia. Na tym etapie możesz zmieniać ilości.

    2- Dane klienta: wprowadź swoje dane osobowe oraz adres dostawy.

    3- Dostawa: wybierz metodę dostawy spośród dostępnych opcji.

    4- Płatność: dostępnych jest kilka metod płatności, wybierz dogodną dla siebie. Możesz sprawdzić zawartość zamówienia w podsumowaniu (produkty, opcje, metoda i koszt dostawy).

    5- Potwierdzenie zamówienia: aby upewnić się, że Twoje zamówienie zostało zarejestrowane, musisz przejść do tego etapu. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem wraz z numerem zamówienia i numerem śledzenia.

  • Gdzie się znajdujecie?

    Jesteśmy francuską firmą. Nasza siedziba główna znajduje się w Paryżu.

  • Gdzie są produkowane wasze produkty?

    Większość naszych produktów jest importowana i produkowana w Japonii, gdzie powstają dzięki tradycyjnemu rzemiosłu i szczególnej dbałości o jakość. Starannie dobieramy każdy artykuł, aby zagwarantować autentyczne doświadczenie i wysoką jakość.

    Aby uzyskać więcej informacji o pochodzeniu naszych produktów, możesz odwiedzić tę stronę: Pochodzenie produktów.

  • Jak anulować moje zamówienie?

    Po złożeniu zamówienia masz 2 godziny, aby skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i poprosić o anulowanie lub zmianę. Po tym czasie nie możemy zagwarantować anulowania ani modyfikacji, ponieważ zamówienia mogły już zostać przetworzone.

  • Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem jeszcze maila z potwierdzeniem.

    Najpierw sprawdź, czy ten e-mail nie trafił do folderu spam. Jeśli nadal go nie widzisz, bez obaw – skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my Ci pomożemy!

    (W większości przypadków jest to spowodowane błędem w adresie e-mail podanym podczas składania zamówienia.)

  • PŁATNOŚĆ I PRYWATNOŚĆ

  • Jakie metody płatności akceptujecie?

    Akceptujemy następujące metody płatności:

    - Wszystkie karty płatnicze (Visa, Mastercard, Amex...)
    - PayPal
    - Apple Pay
    - Przelewy24 (najpopularniejsza metoda szybkich przelewów w Polsce)
    - BLIK (szybka płatność mobilna)

  • Moja płatność kartą została odrzucona, co robić?

    Najpierw sprawdź, czy data ważności Twojej karty nie minęła. Jeśli płatność kartą została odrzucona, może to być spowodowane przekroczeniem limitu transakcji lub błędem przy podwójnej autoryzacji w banku. Aby to sprawdzić, spróbuj ponownie i zweryfikuj limit w aplikacji swojego banku.

    Jeśli problem będzie się powtarzał, możesz również zapłacić inną kartą lub skorzystać z innej metody płatności (PayPal, Apple Pay…).

  • Kiedy moja karta zostanie obciążona?

    Jeśli Twoja płatność zostanie autoryzowana, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia, a kwota zostanie pobrana w ciągu 24 godzin.

    Jeśli Twoja karta nie zostanie autoryzowana, nie zostanie obciążona. Jest to odrzucenie ze strony banku. W takim przypadku możesz użyć innej karty lub zapłacić przez PayPal.

  • Czy dane, które przekazuję, są poufne?

    Nasza strona jest hostowana przez Shopify Inc. i posiada certyfikat bezpieczeństwa SSL 256-bit. Wszystkie informacje dotyczące stron, treści, kart kredytowych i transakcji są więc chronione tym samym poziomem bezpieczeństwa, co w bankach. Więcej informacji znajdziesz w naszych informacjach prawnych.

  • OBSŁUGA KLIENTA I GWARANCJE

  • Jakie gwarancje oferujecie?

    Kupując w Univers du Japon, korzystasz z gwarancji Satysfakcja albo Zwrot Pieniędzy. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz 60 dni na zgłoszenie tego i uzyskanie zwrotu. Jeśli produkt jest wadliwy, znajdziemy dla Ciebie rozwiązanie (zwrot pieniędzy, darmowa wymiana, unikalny kod rabatowy). Jeśli produkt nie dotrze w określonym terminie (patrz Czas Dostawy), również zapewnimy rozwiązanie. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami i zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów.

    Nikt nie chce żałować zakupu, zwłaszcza online. Cenimy opinie naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zakupy przebiegały w pełnym spokoju.

  • Godziny pracy obsługi klienta

    Dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 12:00 oraz od 14:00 do 18:00, drogą mailową.

  • Mam problem z produktem, co powinienem zrobić?

    Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta od poniedziałku do soboty.

  • Jak mogę otrzymać fakturę?

    Możesz pobrać swoją fakturę poprzez link znajdujący się w mailu z potwierdzeniem zamówienia lub logując się na swoje konto klienta.

◈ E-mail lub telefon

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci jak najlepszą obsługę. Odpowiadamy na Twoje wiadomości e-mail od poniedziałku do piątku w maksymalnym terminie 24 godzin. Możesz napisać do nas przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres: contact@domjaponii.pl.

◈ Pomoc

Cały nasz zespół jest oddany obsłudze klienta. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby ułatwić Ci zakupy.

ECOM VIBE 66 Avenue des Champs Elysées 75008 Paris