Jak zrobić zwrot ? Zamówiłeś zły rozmiar albo po prostu zmieniłeś zdanie? Żaden problem, w Dom Japonii ułatwiamy Ci zwrot!


Dla zamówień złożonych w Polsce Zwroty są darmowe

Krok 1

Upewnij się, że paczka dotarła do Ciebie mniej niż 60 dni temu i że artykuły są zwracane w oryginalnym stanie.

Krok 2

Kliknij poniższy link, aby otworzyć formularz zwrotu. Wydrukuj potwierdzenie i dołącz je do paczki przed odesłaniem na wskazany adres.

Krok 3

Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki Twój wniosek zostanie przetworzony przez nasz zespół. Poinformujemy Cię o statusie zwrotu tak szybko, jak to możliwe.


Dla zamówień międzynarodowych (spoza Polski) Koszty zwrotu ponosi klient.

Krok 1

Upewnij się, że paczka dotarła do Ciebie mniej niż 60 dni temu i że artykuły są zwracane w oryginalnym stanie.

Krok 2

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać formularz zwrotu. Adres do odesłania zostanie podany w formularzu.

Krok 3

Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki Twój wniosek zostanie przetworzony przez nasz zespół. Poinformujemy Cię o statusie zwrotu tak szybko, jak to możliwe.


FAQ

Zwroty realizujemy wyłącznie na metodę płatności używaną podczas składania zamówienia.

Zwroty są przetwarzane tak szybko, jak to możliwe, od momentu otrzymania Twojego zamówienia w naszym magazynie. Czas realizacji zwrotu wynosi średnio od 4 do 8 dni roboczych po odebraniu paczki

Tak, możesz złożyć prośbę o wymianę, zaznaczając to w formularzu zwrotu.

Jeśli zdecydujesz się na wymianę, nowy produkt lub produkty zostaną wysłane w ciągu 48 godzin.

Towar nie jest od razu rezerwowany do wymian. Może się zdarzyć, że wybrany produkt nie będzie już dostępny w momencie odesłania paczki. W takim przypadku otrzymasz zwrot środków na pierwotną metodę płatności, a potwierdzenie zostanie wysłane e-mailem.

Zwroty są darmowe dla zamówień złożonych w Polsce. W przypadku zwrotów spoza Polski koszty ponosi klient.

Przykro nam, że otrzymałeś wadliwy artykuł.

Nie musisz odsyłać produktu: skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli zaproponować rozwiązanie (zwrot pieniędzy lub ponowną wysyłkę).

Prosimy o przesłanie do naszego działu obsługi klienta następujących informacji:

  • Numer zamówienia (np. DJ12345)
  • Nazwa produktu
  • Wyraźne zdjęcia pokazujące wadę

Zalecamy wybranie metody wysyłki z numerem śledzenia. Bez numeru śledzenia nie możemy przyjąć reklamacji dotyczących zagubionych paczek.

Masz 60 dni od daty otrzymania paczki na zwrot swoich produktów.