Jak zrobić zwrot ? Zamówiłeś zły rozmiar albo po prostu zmieniłeś zdanie? Żaden problem, w Dom Japonii ułatwiamy Ci zwrot!
Dla zamówień złożonych w Polsce Zwroty są darmowe
Dla zamówień międzynarodowych (spoza Polski) Koszty zwrotu ponosi klient.
FAQ
Zwroty realizujemy wyłącznie na metodę płatności używaną podczas składania zamówienia.
Zwroty są przetwarzane tak szybko, jak to możliwe, od momentu otrzymania Twojego zamówienia w naszym magazynie. Czas realizacji zwrotu wynosi średnio od 4 do 8 dni roboczych po odebraniu paczki
Tak, możesz złożyć prośbę o wymianę, zaznaczając to w formularzu zwrotu.
Jeśli zdecydujesz się na wymianę, nowy produkt lub produkty zostaną wysłane w ciągu 48 godzin.
Towar nie jest od razu rezerwowany do wymian. Może się zdarzyć, że wybrany produkt nie będzie już dostępny w momencie odesłania paczki. W takim przypadku otrzymasz zwrot środków na pierwotną metodę płatności, a potwierdzenie zostanie wysłane e-mailem.
Zwroty są darmowe dla zamówień złożonych w Polsce. W przypadku zwrotów spoza Polski koszty ponosi klient.
Przykro nam, że otrzymałeś wadliwy artykuł.
Nie musisz odsyłać produktu: skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli zaproponować rozwiązanie (zwrot pieniędzy lub ponowną wysyłkę).
Prosimy o przesłanie do naszego działu obsługi klienta następujących informacji:
- Numer zamówienia (np. DJ12345)
- Nazwa produktu
- Wyraźne zdjęcia pokazujące wadę
Zalecamy wybranie metody wysyłki z numerem śledzenia. Bez numeru śledzenia nie możemy przyjąć reklamacji dotyczących zagubionych paczek.
Masz 60 dni od daty otrzymania paczki na zwrot swoich produktów.